Wpływ komunikacji interpersonalnej na wizerunek biblioteki

Autor

  • Agnieszka Folga Biblioteka Główna, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Słowa kluczowe:

komunikacja interpersonalna, komunikacja w organizacji, wizerunek biblioteki, biblioteka, praca zespołowa,

Abstrakt

W artykule przedstawiono kwestie związane z komunikacją interpersonalną i jej wpływem na kształtowanie wizerunku biblioteki. Ukazano także rolę efektywnej komunikacji w budowaniu kultury organizacyjnej jednostki oraz w pracy zespołowej. 

Bibliografia

Aniszewska G., Kultura organizacyjna w zarządzaniu, Warszawa 2007.

Bielawski P., Public relations : zarządzanie informacjami, Poznań 2011.

Czekaj M., Komunikacja naprawdę skuteczna : niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych, Gliwice 2011.

Morreale S. P., Spitzberg B. H., Barge J. K., Komunikacja między ludźmi : motywacja, wiedza, umiejętności, Warszawa 2015.

Rzepka B., Efektywna komunikacja w zespole, Poznań 2012.

Staniewicz J., Komunikowanie się w organizacji, Wrocław 1999.

Stoner J. A. F., Freeman E., Gilbert D. R., Kierowanie, Warszawa 2001.

Tyrańska M. (red.), Współczesne tendencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi, Warszawa 2012.

Warner T., Umiejętności w komunikowaniu się : [na przykładzie firmy], Wrocław 1999.

Wojciechowska M., Studium zarządzania niematerialnymi zasobami organizacyjnymi bibliotek, Gdańsk 2014.

Downloads

Opublikowane

2016-06-20

Jak cytować

Folga, A. (2016). Wpływ komunikacji interpersonalnej na wizerunek biblioteki. Biblioteka I Edukacja, (9), 33–40. Pobrano z https://bg.up.krakow.pl/bie/index.php/bie/article/view/142

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>