Gra biblioteczna jako forma promocji i narzędzie komunikacji z młodym użytkownikiem

Autor

  • Katarzyna Mól Biblioteka Główna, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Słowa kluczowe:

promocja biblioteki, gra biblioteczna, edukacja przez grę,

Abstrakt

Nowoczesna biblioteka, aby zaistnieć w świadomości odbiorców, musi korzystać z nowych metod i środków komunikowania. Obecnie istnieje wiele form promocji, zróżnicowanych pod względem pełnionych funkcji. Jedną z nich jest gra biblioteczna - popularna forma rozrywki przeznaczona dla ludzi młodych, wykorzystywana coraz powszechniej przez biblioteki do promowania i prezentacji własnych usług. Gra pełni wiele funkcji: uczy, integruje, aktywizuje, łączy elementy edukacji, zabawy i rywalizacji. W artykule przedstawiono możliwości zastosowania gier w działalności bibliotecznej, jako skutecznego narzędzia komunikacji marketingowej.

Downloads

Opublikowane

2016-12-20

Jak cytować

Mól, K. (2016). Gra biblioteczna jako forma promocji i narzędzie komunikacji z młodym użytkownikiem. Biblioteka I Edukacja, (10), 73–79. Pobrano z https://bg.up.krakow.pl/bie/index.php/bie/article/view/159