Doskonalenie kompetencji pracowników Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie

Autor

  • Bożena Stanio
  • Monika Kołakowska-Kowalska

Abstrakt

W artykule przedstawiono pojęcie komunikacji międzypokoleniowej z perspektywy pracy bibliotekarza, w komunikacji ze studentami, współpracownikami, charakterystyki pokolenia BB, X, Y, Z, udzielania informacji zwrotnej, zasad skutecznej komunikacji międzypokoleniowej, oczekiwań w obszarze komunikacji przez poszczególne pokolenia.

Downloads

Opublikowane

2021-12-21

Jak cytować

Stanio, B., & Kołakowska-Kowalska, M. (2021). Doskonalenie kompetencji pracowników Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Biblioteka I Edukacja, (20), 115–119. Pobrano z https://bg.up.krakow.pl/bie/index.php/bie/article/view/313