Przygotowanie materiałów do e-learningu w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie

Agnieszka Folga, Magdalena Janas, Joanna Kołakowska, Anna Sobol

Abstrakt


W artykule zaprezentowano sposób przygotowania materiałów dydaktycznych do lekcji bibliotecznych, które zostaną wykorzystane podczas wdrażania formy łączącej szkolenie tradycyjne ze szkoleniem e-learningowym tzw. blended learningu w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Omówiono zawartość pokazu utworzonego w programie Power Point, jak również tekstu dotyczącego wyszukiwania i zamawiania książek z katalogu elektronicznego oraz pytań testowych dla studentów rozpoczynających naukę na Uniwersytecie.

Słowa kluczowe


szkolenie biblioteczne; blended learning;

Pełny tekst:

PDF

Bibliografia


Bartkowiak J., Metodologia projektowania szkoleń e-learning. In Mischke J. (red.) Akademia on-line, Łódź, 2005, s. 93-100.

Czarkowski J. J., E-learning dla dorosłych, Warszawa 2012.

Król D., Mieszkowska A., Jaki kurs internetowy jest atrakcyjny i dla kogo? : rola osobowości, formy e-edukacji oraz sposobów komunikacji. In Rudak L. (red.) : Wybrane zagadnienia e-edukacji, Warszawa, 2009, s. 47-64.

Penkowska G., Meandry e-learningu, Warszawa 2010.

Plebańska M., E-learning : tajniki edukacji na odległość, Warszawa 2011.

Zając M., Metodyka i dydaktyka informatyki : kurs on-line. In Mischke J. (red.) Akademia on-line, Łódź, 2005, s. 200-204.




Czasopismo jest dostępne na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe (CC BY 4.0).

ISSN 2299-565X

Deklaracja dostępności