Wpływ komunikacji interpersonalnej na wizerunek biblioteki
Słowa kluczowe:
komunikacja interpersonalna, komunikacja w organizacji, wizerunek biblioteki, biblioteka, praca zespołowa,Abstrakt
W artykule przedstawiono kwestie związane z komunikacją interpersonalną i jej wpływem na kształtowanie wizerunku biblioteki. Ukazano także rolę efektywnej komunikacji w budowaniu kultury organizacyjnej jednostki oraz w pracy zespołowej.
Bibliografia
Aniszewska G., Kultura organizacyjna w zarządzaniu, Warszawa 2007.
Bielawski P., Public relations : zarządzanie informacjami, Poznań 2011.
Czekaj M., Komunikacja naprawdę skuteczna : niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych, Gliwice 2011.
Morreale S. P., Spitzberg B. H., Barge J. K., Komunikacja między ludźmi : motywacja, wiedza, umiejętności, Warszawa 2015.
Rzepka B., Efektywna komunikacja w zespole, Poznań 2012.
Staniewicz J., Komunikowanie się w organizacji, Wrocław 1999.
Stoner J. A. F., Freeman E., Gilbert D. R., Kierowanie, Warszawa 2001.
Tyrańska M. (red.), Współczesne tendencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi, Warszawa 2012.
Warner T., Umiejętności w komunikowaniu się : [na przykładzie firmy], Wrocław 1999.
Wojciechowska M., Studium zarządzania niematerialnymi zasobami organizacyjnymi bibliotek, Gdańsk 2014.