Szkolenia z zakresu elektronicznych źródeł informacji dla studentów Wydziału Kultury Fizycznej, Zdrowia i Turystyki UKW w Bydgoszczy

Autor

  • Małgorzata Zmitrowicz Biblioteka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Maciej Weryho Biblioteka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Słowa kluczowe:

elektroniczne źródła informacji, szkolenia, dydaktyka, bibliografia, biblioteka,

Abstrakt

Szkolenia z elektronicznych źródeł informacji wpisane są już od lat w działalność dydaktyczną Biblioteki Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Niniejszy artykuł powstał w trakcie przygotowywania scenariuszy zajęć dla grup seminarzystów Wydziału Kultury Fizycznej, Zdrowia i Turystyki, przystępujących do realizacji własnych kwerend bibliograficznych.

 

Bibliografia

Pamuła-Cieślak N., Ukryty Internet jako przedmiot edukacji informacyjnej, Toruń 2015, s. 51.

Derfert-Wolf L., Information literacy - koncepcje i nauczanie umiejętności informacyjnych, „EBIB”, [online], 2005, nr 1 [dostęp: 2016-10-11]. Dostępny w World Wide Web: http://www.ebib.pl/2005/62/derfert.php.

Krajka A., Ściborek A., Efektywność wyszukiwawcza w języku haseł przedmiotowych KABA i innych językach wyszukiwawczych. In Opracowanie przedmiotowe dokumentów z zakresu nauk ścisłych : matematyczno-przyrodniczych i technicznych. Język haseł przedmiotowych KABA : teoria, praktyka, przyszłość, Kazimierz Dolny (Poland), 20-22 September 2006 [online], 2006 [dostęp: 2016-10-11]. Dostępny w World Wide Web: http://hdl.handle.net/10760/17966.

Wieczorkowska B., Bibliografia Zawartości Czasopism od 2010 roku, „Bibliotekarz”, [online], 2010, nr 2, s. 11-13 [dostęp: 2016-10-11]. Dostępny w World Wide Web: http://kpbc.umk.pl/publication/78572.

Downloads

Opublikowane

2016-12-20

Jak cytować

Zmitrowicz, M., & Weryho, M. (2016). Szkolenia z zakresu elektronicznych źródeł informacji dla studentów Wydziału Kultury Fizycznej, Zdrowia i Turystyki UKW w Bydgoszczy. Biblioteka I Edukacja, (10), 147–155. Pobrano z https://bg.up.krakow.pl/bie/index.php/bie/article/view/162