Ocena efektywności edukacji informacyjnej – przyczynek do metodologii
Słowa kluczowe:
biblioteki uczelniane, edukacja informacyjna, metody badawcze, ocena efektywności,Abstrakt
Kształcenie kompetencji informacyjnych jako istotna forma przygotowania do pełnego uczestnictwa w społeczeństwie informacyjnym jest jednym z podstawowych zadań współczesnych bibliotek. W artykule zaprezentowano problem oceny efektywności działań edukacyjnych podejmowanych w polskich bibliotekach uczelnianych w nawiązaniu do założeń Europejskich i Krajowych Ram Kwalifikacji. Opierając się na literaturze przedmiotu przeanalizowano metody stosowane do badania skuteczności edukacji informacyjnej oraz wskazano najczęściej stosowane narzędzia.Downloads
Opublikowane
2013-07-01
Jak cytować
Dziak, J. (2013). Ocena efektywności edukacji informacyjnej – przyczynek do metodologii. Biblioteka I Edukacja, (3), 13–19. Pobrano z https://bg.up.krakow.pl/bie/index.php/bie/article/view/34
Numer
Dział
Artykuły